Avd. Ska man vara orolig??

Stella har varit kär i en kille i sin klass sedan första veckan i höstas (Himla gulligt, det hela), men häromveckan talade hon om att hon "Nog är kär i L på gatan istället, för han är kär i mig tillbaka och det är ju mycket roligare".

Jaha, ja.

Sedan har jag inte hört så mycket om det, förrän ikväll efter maten då alla barnen på gatan var ute och lekte och Stella och L stängde in sig i vårt lilla redskapsförråd OCH PUSSADES! 6 år gamla. Herregud. Gör barn sådant nu för tiden?!

Själv var jag glad om jag fick en puss när jag var 14.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De börjar tidigt att leka doktor bara så du vet eller "får jag se på din så får du se på min" barn är så nyfikna på vad de själva inte har.....

Så ha koll

2009-04-21 @ 20:15:18
Postat av: Tina

14? 17...

2009-04-21 @ 23:30:13
URL: http://meanwhilesomewhereelse.blogg.se/
Postat av: Anna

Måste hålla me anonym, hittade min tjej i lekparken förra veckan med grann pojken me byxorna nere, blev inte allt för glad, har pratat med hans mamma så nu ska vi ha extra öga på dom.....

2009-04-22 @ 16:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0