Världens bästa post:

  • Nytt nummer av "Mama"
  • "Satins Hands"- set från Mary Kay, som jag köpte av Camilla förra veckan. Ah, sweet krämer. Tre fina flaskor och tuber, ni hör ju vilken lycka!
  • Nytt nummer av Annonsbladet. Faktiskt jättekul att läsa (Obs! Ingen ironi). Annonser, polisrutan, hus till salu och diverse annat. Eventuellt beror det på min lilla antydan till affärsabstinens, men annonser från affärer i stan (Byn?) är himla roliga att bläddra igenom
  • VAB- pengar från Försäkringskassan
  • IKEA- reklam
Allt detta på samma dag! Kan vara min bästa postdag någonsin. 

Sedan var barnen ute och lekte och jag lagade pommes och korv, eller rättare sagt maten lagade sig själv medan jag läste "Mama", och sedan ropade jag på barnen och vi åt middag. Efter det Bolibompa och soffmys med lilla barnet medan stora sprang ut till kompisarna igen, och efter det tandborstning och nattning.

Efter det detta sjukt tråkiga inlägg.

Puss och godnatt, my Dears! Hoppas ni inte dött av tristess av att läsa om post, korv och Bolibompa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0