Bara en tanke

Ponera att man flyttade in i ett hus som det spökade i.

Då borde man väl kunna fixa det på något sätt? Typ ringa andeutdrivarna på TV4 plus eller liknande. Vore ju dumt att strunta i att köpa ett fint hus bara för att man kände spökvibbar, väl?

Fast Madickenhuset spökar det nog inte i. Oh nej. Det är bara stort, fint, med ett bra läge, tillfixningspotential (Är det ett ord?) och alldeles, alldeles... underbart. Då oroar jag mig mer för trettiofyra (Minst) svinrika familjer som, troligtvis, kommer på visningen och med glädje betalar massor med pengar för det.

Rika jäklar. Och så får de huset och vi får sitta här i vårt yttepyttehus tills vi flyttar till långvården. Snyft.

Men it ain't over til' the fat lady sings, som man brukar säga. Håll tummarna att alla trettiofyra svinrika familjer är på annat håll i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vad mycket att göra, hoppas att ni är händiga.... visste ni inte att det skulle bli trångt i en 3:a när ni har två barn när ni flyttade?? har man två barn krävs det minst en 4:a helst en 5:a

lycka till på visningen



-08:an

2009-08-19 @ 08:28:20
Postat av: Anna

Fast nu vill jag faktiskt kommentera en kommentar. Jag som har bott med sonen i en minimal tvåa vet att det finns stjärterum bara det finns hjärterum. Och finns det Babydarling så finns det hjärterum, I shit you not. Vilken regelbok säger att två barn kräver en 4:a eller 5:a? Den måste jag ha missat... Klart ni ska köpa större om det börjar bli trångt, men inte tusan ska ni göra det för att "man måste". Så det så! Puss!

2009-08-19 @ 22:52:19
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj trampade på fel tå....

Det var inte illa menat, jag menade bara att de kan vara skönt med plats för hela familjen, o att barnen kan få egna rum.

Fast inget jätte hus för de blir så mycket att städa =)



-08.an

2009-08-20 @ 11:40:33
Postat av: loly

Fint hus med potential!



Törs ni räkna på vad det skulle kosta att göra i ordning det?



Från det ena till det andra, om du letar jeans så måste du prova Acnes Kex. De är stretchigare än Acnes vanliga och sitter mao bra på en gång. Jag är såld iaf. :)

2009-08-20 @ 12:06:49
URL: http://[email protected]
Postat av: mollya

Håller tummarna för att du o mannen (och inte något sliskigt rikt par) sitter o river runt i inredningskataloger o planerar för ert nya hus nu... :)

2009-08-20 @ 22:46:53
Postat av: Anna

Maria! Gissa vilken kändis jag såg på väg till jobbet igår! Japp, Camilla i Storstad kom ut ur en port vid Mariatorget. Nu har jag också sett henne. :)

//anna

2009-08-21 @ 14:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0