Nu har jag hittat ett annat hus jag vill ha!

Det här.

Vad tror ni? Kan bli bra, va? Nackdelen är att det är rätt liten trädgård, men samtidigt, hur mycket tid har man över efter barn, man, jobb, planering, föräldramöten, diskmaskin, tvätt, eventuellt dvd- box tittande eller bokläsning, städning, nattning och matlagning? Nä, menar det.

Dock är priset för jäkla dyrt, tycker jag i alla fall. Finns det någon stockholmare som läser som kan utbrista ett "Amen GUUUUUUD vad billigt med en och en halv miljon" som kommentar så att jag slipper ligga sömnlös av ränteångest?!

Eller jag menar, ligga i lyx- hörnbadkaret och lida av ränteångest... Och ser ni köket? Och hallen på övervåningen? Very nice. Inga spöken eller hål i taket så lång ögat når. Ska i alla fall gå på visningen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men GUUUUUD vad billigt! ;) Och fint! Köp köp köp!!



Kramar!

2009-08-25 @ 19:33:25
Postat av: Karin

Fint hus absolute, men vad kostar de att fylla på de där jätte karet då??? Massor i varmvatten kostnad antar jag, men åh så mysigt.

Kanon fint, har du varit eller ska du på visning snart? Hur var det??



Kram Karin

2009-08-31 @ 19:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0