Ordning och reda (Lådvin på fredag, kunskap från Wikipedia)

Blev klar med rumsbytet igår, och det blev jättebra.

Stort rum till barnen, mysigt rum till oss, byte av garderober med lite rensning och städning som bonus, rensade leksaker... Ja. En hit, med andra ord.

Enda nackdelen är att vi inte längre har någon bra plats att ha datorn på, så nu sitter jag med datorn i knät på golvet i vårt rum som en bloggande fjortis eller liknande. Men, men. Känns helt OK att känna sig som en bloggande fjortis, om jag ska vara ärlig.

Lite storstad. Jag och Anna Hibbs, liksom.

Nu ska jag gå ner och äta nachos. Har varit superduper duktig i två veckor nu och ätit nyttigt (Och jeansen sitter- nästan- som de ska- YES!), och officiellt så är det faktiskt fortfarande helg. Då får man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0