En av mina bästa sovmorgnar genom tiderna:

Jonas gick upp med barnen i morse vid åtta, och jag fick sova en timme till. När jag sedan går nerför trappen så luktar det nybakat bröd i hela huset. Va! Vilken man.

Nu har han precis lagt sig att sova (Vi kör med sovmorgon i skift i det här huset), och jag ska klä på mig och kidsen och gå en promenad till bibblan. I solen! Och med gnistrande snö! Hade varit sjysst med en slalom- eller längdskidåkningsdag, men i brist på skidor så får en bibblan- promenad duga.

Efter lunch ska jag och barnen till en jobbarkompis, som just nu är mammaledig, och fika. Hennes äldsta barn är en vecka yngre än Leo, så medan barnen leker kan vi sitta i soffan och skvallra om jobbet. Trivsam eftermiddagsaktivitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0