Idag blir en shoppingdag

Visade sig att det finns köksstolar som ser ut precis (Eller åtminstone nästan precis...) som jag vill på Jysk för 300 KRONOR PÅ REA! 300 kronor, vilket fynd. Så sådana får det bli, trots att jag lovat mig själv att aldrig köpa möbler på Sämsta kvaliteten till det billigaste priset- affären Jysk.

Jag och mamma ska strax åka iväg till Valbo och shoppa loss, ska även gå en sväng på IKEA och en sväng på köpcentret. På vägen hem ska vi åka förbi något byggvaruhus och köpa ny snöskyffel och ny toalettsits.

Fråga: Finns det något tråkigare att lägga pengar på än snöskyffel och toalettsits?
Svar: Troligen inte, nej.




Kommentarer
Postat av: Anna

Happy shopping!!

2009-02-18 @ 11:15:49
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Ha..ha..!! Jag kan hålla med om att det inte är roliga saker att lägga pengar på men kanske ett nödvändigt ont.

2009-02-18 @ 12:27:50
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0