Le shoppingdag

Kom hem med rätt många påsar, men det mesta var på rea. Jo, det är säkert. Så egentligen har jag SPARAT pengar. Bäst var en tröja från SOLO som var på 70% rea, ja, men ni förstår ju lyckan! Ordinarie pris var strax över tusen kronor, och den ser ut som ett coolt, svart Acnefodral som man har till tighta jeans och högklackade skor.

Inte för att jag får tillfälle att gå runt och vara snygg i fin svart tröja och högklackade skor speciellt ofta, men i alla fall.

Köpte också Pariströja från Weekday, svart- och vitrandig kofta från MQ och gråsvarta jeansleggings från Vila. Just dessa jeansleggings är inget mindre än ett mirakel, de ser ut som tighta stuprörsjeans bara det att de är jättemjuka, har resår i midjan samt kostar endast 239 kronor. Hur sköna som helst. Sedan behöver man kanske inte visa för hela världen att de har resår i midjan á la amerikanskt fetto, men om man har en lite längre tröja till är de hur snygga som helst.

Och sköna. Och sa jag billiga? Halleluja!

Sedan köpte jag också strumpbyxor till mig och Stella till bröllopet, tröja till Stella och byxor till Leo till bröllopet, hårinpackning, en CD, doftvärmeljus och servetter från Åhléns och...Inget mer. Tror jag.

Hann hänga med två kompisar också, min roliga kompis Marcus som jag inte träffat på ungefär hundra år (Eller åtminstone ett), och fina Honungsbullen som jag åt sen lunch/ tidig middag med efter att hon slutat jobbet.

Så a very good day, indeed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0