Problem:

Min lugg är för lång och jag har aldrig tid att klippa mig (Eller rättare sagt har aldrig tid att kolla när jag har tid att klippa mig, vilket leder till att jag aldrig bokar tid. Hängde ni med?).

Så nu skulle jag kunna:
a) Ringa i morgon och boka tid
b) Gå in till någon frisör här och bara klippa luggen. När jag får tid
c) Klippa luggen själv så att det blir snyggt
d) Klippa luggen själv och HOPPAS på att det blir snyggt, men snarare så blir det snett och ojämt. Dock kortare så att jag ser något

Säkert är flera av alternativen bra, men jag kör nog på d). Det känns som ett säkert kort.

Ja, så får det bli. Nu gör jag det bara. Watch out luggen och slöa saxarna, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0