Trött, trött, trött

Det är så helt sjukt hur lite lust jag har att packa hela kvällen för att sedan sätta oss hela familjen på ett tåg imorgon bitti. Efter denna veckan känns inte en supersocial helg som den perfekta avslutningen, precis. En filt i soffan hade varit bättre. Men nu ska jag SHUT UP ALL ABOUT IT och istället tänka på saker som:
  • Hur otroligt mysigt det är med bröllop
  • Det faktum att vi faktiskt får träffa Jonas familj, som vi inte sett på ungefär tusen år (Känns det som)
  • Hur myspys det är att åka tåg hela familjen
  • Att i morgon kväll befinner jag mig i Skåne och fina Ystad
  • Att det faktiskt är bra med lite miljöombyte
  • Och sist men inte minst: Att om jag bara sätter igång med packandet så blir jag fortare klar
Så nu gör jag det! Tänker på de sakerna, alltså.

Skrev i minnesboken i personalrummet idag. Har inte hunnit tidigare i veckan, och bara det säger ju något om hur märkligt det ändå är att Jorden fortsätter snurra fast den är upp och ner för hennes närmaste släkt och vänner, fast idag gick jag dit det sista jag gjorde. Satte mig i en stol, bläddrade igenom boken, kände hugget i bröstet igen.

Och skrev till henne. Avslutade med "Du fattas oss". För det gör hon, i allra högsta grad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0