Change of plans

Typiskt. Det som skulle bli så himla kul och trivsamt att åka till dagisbästisfamiljen ikväll och äta middag, och så blir Leo sjuk. Han kändes varm tidigare, och trött, och nu har han sovit i soffan en timme och har 39 graders feber.

Ringde till dem, som i och för sig sa att vi gärna fick ta med honom om vi ville och att han kunde ligga i deras soffa och se på film. "Äsch, vi har redan haft alla jullovsbaciller, och de träffades ju i förrgår, så det är safe".

Men han orkar nog inte, så han och Jonas får vara hemma och så åker jag och Stella dit en sväng. Inte lika kul som om hela familjen skulle åka, men bortbjuden på mat är ju alltid bortbjuden på mat...Ska bli gott, bara jag lyckas ta mig ut dit på snöiga vägar.

Nu: Fortsätta vika örngott, så att jag sedan kan börja lägga över Leos kläder i en garderob istället för i byrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0