Eller vad säger jag, förresten

Här ska inte ätas några Marabou dajmar. Ska återgå till "Bara äta godis och annat onyttigt på helger" efter jullovets "Äta onyttigt jämt". Någon måtta får det vara.

Dessutom har jag och min kära mentorskollega en ny plan för tisdagar: Efter lunchen ska vi gå i 40 minuter, för vi har båda lång lunch då och jag lyckades byta min rastvakt till måndagar. Fräscht or what! 40 minuters promenad PLUS att vi hinner prata massor. Kan ju inte bli bättre. Så går vi där varje tisdag tills det plötsligt är sommarlov och vi är alldeles smala och trimmade. Jo men visst.

Nu: Gå ner och se några avsnitt "Vänner". Bara TV. Inget att äta.

Några fler Efter jullovs- sockerberoende som finns där ute? Så kan vi låtsas hålla varandra i händerna på kvällarna och säga slagord till varandra. Som "Hell no, we won't go (To the skafferi)" eller vad man nu säger när man ska avgifta sig.

Säg bara till så sitter vi i ring och håller hand!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad du är duktig gumman! Jag har ialla fall varit så duktig att jag köpt ett kort hos Friskis&Svettis men inte hunnit gått dit ännu (skyller på halsen, det är ju faktiskt inte bra att träna med halsont). Tänkte jag skulle börja träna och sen fundera på att lägga om kosten, räcker väl med en sak åt gången?!?

Kramar i tusen

2009-01-20 @ 10:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0