Facit för morgonen

Gick jag upp när jag skulle: Nej
Gick jag upp tjugo minuter senare för att jag tänkte "Jag hinner nog ändå": Ja
Fick jag lov att stressa som en tok sista kvarten: Ja
Fick jag lov att springa som ett spektakel med oknäppt jacka mellan dagis och jobbet: Ja
...Men kom jag i tid: YES!

Till och med med flera minuter till godo. Nu är det en hel vecka kvar till nästa torsdag. Skönt. I morgon har Stella bara fritids, Leo brukar vara enda eller nästan enda som äter frukost så det gör inget om han kommer lite sent, och jag börjar första lektionen tio i nio. Dessutom har jag bara tre lektioner på fredagar, och slutar kvart över ett. Värsta lyxdagen ba.

Nu ska vi sätta oss på Stellas säng hela familjen och se hennes show. Dagens låt är "Min kärlek, AHA, ska vinna...". Hon har lyckligtvis fått mina Melodifestivalsgener. (Och inte Jonas hårdrocksgener...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0