Helvetes- Amelia

Tre nummer billigt och en present. Ja, eller hur. Mysdressen var av polyester (POLYESTER! Väldigt omysigt) och trots att jag sa upp prenumerationen så fick jag en räkning på 70 kronor. Ja, ja, tänkte jag och betalade.

Så häromdagen fick jag en räkning på 105 kronor. Telefonkö i typ en kvart, och sen säger hon att den var fel och jag bara skulle betala 35 kronor. Vaddå 35?! Ska väl inte betala något. Men hur lätt är det att argumentera med en telefonist, så jag får väl lov att betala de där 35 kronorna när de kommer.

Inte för att jag blir ruinerad av det, men DET ÄR EN PRINCIPSAK! Jävla Amelia har lurat mig. Dålig är den också. Ska ALDRIG mer prenumerera på Amelia så länge jag lever.

HA! Vad sa ni nu, då? Va, va? Eller OK då, inte för att det gör någon skillnad i Bonniers miljonkoncern. Men i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Erik M, vän av oordning

Usch! Ring din jurist (L) så får hon reklamera! :-)

2009-01-15 @ 19:20:23
Postat av: Maria

Erik: Bra idé! För övrigt jävligt fränt att kunna "Ringa sin jurist" =)

2009-01-15 @ 22:16:13
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Erik M, vän av oordning

Alltså, rent tekniskt är hon ju MIN :-)

2009-01-15 @ 23:19:20
Postat av: loly

Eh, just nu är jag nog till störst hjälp om Tierps kommun hittar på något riktigt dumt. För det kommer de göra förr eller senare. Det är lärdomen av kommunalrätten, rena vilda västern.

2009-01-15 @ 23:30:29
URL: http://lolybloggar.blogspot.com
Postat av: Erik M, vän av oordning

... Som att placera kommunal konst vid E4-avfarten så att den inte syns?

2009-01-15 @ 23:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0