Money, money. Eller jag menar No money, no money

Ska strax gå ner och hämta kontokortet, kom på att det börjar bli bråttom att beställa den där fina och bra presenten vi ska ge brudparet (Jonas bror och hans tjej) om två veckor.

Eftersom jag ändå kommer att sitta vid datorn och ha kortet till hands, kanske man skulle passa på att handla lite annat kul? Som från eleven.se och cdon.com? Tänkte jag glatt, tills jag tänkte vidare och kom fram till CSN- räkningar, besikta bilen, reparera bilen, köpa köksstolar, ska på stan på söndag och skulle vara kul att köpa lite kläder, eller förresten ska på stan på söndag och MÅSTE köpa några bröllopskläder, och visst ja, måste också köpa några fina kläder till barnen som de ska ha på bröllopet.

Som ni märker kom jag fram till att jag nog ska strunta i att gå in på de andra sidorna...So much computer, kontokort and time, so little money to spend on computer and kontokort, som det gamla talesättet säger.

Sorgligt. Mycket sorgligt.

Fast det ska bli kul att köpa presenten. Visar om några veckor vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0