Typiskt

Läste precis i Engla's showroom- Englas blogg att hon varit i Uppsala idag. Jag som ska dit i morgon. Hur fränt hade det inte varit att stött ihop med henne inne på Monki (Exempelvis). Fast i och för sig, jag hade ändå varit för feg för att säga "Hej", sjuttiotalist som jag är, så jag hade väl stalkat henne runt i alla affärer istället. Så hade hon ringt polisen, jag hade fått böta en massa pengar och...Ja, det hela hade blivit mycket olyckligt. Så det var väl lika bra.

Och låt mig bara säga OH MY GOD VAD KUL ATT GÅ RUNT I AFFÄRER I MORGON! Har abstinens, och känner mig som ett barn dagen före julafton. Ska bland annat prova snygga Paris- tröjan från Weekday som Engla hade på sin blogg.

Nu: Lägga i nya sängkläder i allas sängar, samtidigt som jag lyssnar på Aqua inifrån Stellas rum. Hon har dörren stängd, men jag antar att de har show med julklapps- mikrofonstativet.

Party, party för två 6- åriga tjejer. Och godis har de med upp på rummet och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0