Världens Bästa Mysfredag

Har haft mamma, lillebror, lillebrors fru samt världens gulligaste brorson Simon här på besök hela eftermiddagen och kvällen. De åkte nyss hem. Med sig i släpvagnen hem (Ihop med IKEA- shoppingen de gjorde på vägen hit) har de en fåtölj de ska låna av oss, och hit hade de med sig ett gammalt fint skåp från farmor som de haft i sitt garage sedan i somras. Praktiskt med möbelbyte.

Vi har byggt IKEA- lampa, lekt, jag och lillebror har varit i lekparken med barnen, fikat och ätit potatisgratängsmiddag. Trevligt värre.

Nu ska jag gå ner och se på "Bamse" och äta chips med barnen, och vänta på att lillebrors fru sms'ar när de kommit hem. Tydligen ska de bli snöoväder. En aning scary med snöoväder när man har familjen ute på vägarna med en släpvagn.

Men det går säkert bra. Lillebror kan till exempel backa med släpvagn som om han inte gjort annat. Bara en sån sak.

PS. Fast jag är verkligen hur hönsig som helst. Jag oroar mig på riktigt jättemycket när folk jag tycker om är ute och kör bil eller flyger eller whatever. Bättre när man vet var man har dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0