Dagens motion:

Långpromenad på landet tillsammans med dagisbästismamman.

Dagens o- motion: Köpte glass från glassbilen på kvällen och åt två för att det var så gott.

Dagens konstaterande: Amen allvarligt. Med den här takten kommer jag inte att komma i några av mina kläder när höstterminen startar. Egentligen är det synd om oss lärare. Normala folk har fyra eller fem veckor att semester- äta (Eller vad nu glass, god mat och vin kallas) på, vi har fler. Borde man inte få dra av sånt på skatten eller något?

Dagens konstaterande 2: Jag har bara fyra- FYRA!- avsnitt kvar av säsong 3. Sorgligt värre. Måste dra ut på det i det längsta. Ett avsnitt var tredje kväll, kanske? Fast ikväll ska jag inte se något, och inte i morgon heller, och på fredag ska jag till Stockholm med mamma, så... Ja. Kan gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0