Countdown

En smula löjligt. Men i alla fall:

Några saker, just nu, så här direkt ur huvudet, utan inbördes ordning, som jag är tacksam för just nu:
  • Att det är skolavslutning på torsdag kväll
  • Att jag snart ska gå ner och äta lite Marabou Dajm (Jag skriver lite för att det bara är lite kvar. Annars hade jag skrivit "Mycket". Bara så att ni inte tror att jag är en sådan där "Åh jag har ätit två chips jag är så MÄÄÄÄÄTT"- person)
  • Att barnen ligger och sover sött i sina sängar
  • Att det snart är sommar
  • Eller ja, det kanske är sommar redan nu. Men sommarlov gör att det är sommar på riktigt
  • Att jag har två kollegor på mitt jobb som jag kan skratta så att jag får ont i magen med
  • Att Stella har så fina skolavslutningskläder som hänger i hennes garderob och väntar på nästa fredag
  • Att Leo trivs så bra på dagis. Hade överflyttningssamtal idag med hans fina fröknar eftersom han ska börja på Stor- barnsavdelningen i höst
  • Att Jonas är ledig i helgen
  • Att jag fått värsta löneökningen (Eller värsta och värsta... Tjänar ju inte 40 000 direkt. Men den högsta, tror jag i alla fall, ökningen de ger)
  • Att vår altan är fin
  • Att vi ska åka till Borlänge nästa helg och gå på dop
  • Att jag ska få umgås med min fina, roliga vän Camilla nästa lördag och åka till shopping- paradiset Lager 157
  • Nämnde jag skolavslutningen på torsdag?
I know. Väldigt löjligt. Men ibland behöver man påminna sig med listor i sitt liv. Vad är era?

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du glömde att Cicci och tjejerna flyttar hem till Sverige nästa lördag!

2009-06-06 @ 11:25:07
Postat av: Maria

Cicci: JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Jag dör vad roligt! Den saken är nog i så fall det som jag är mest tacksam över just nu =)

Saknar er, åh vad roligt att snart ses!!!

2009-06-06 @ 12:16:04
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0