Status på jobbet:

Skrivbordet alldeles färdigrensat och färdigstädat, och allt som skulle slängas har slängts. Fantastiskt. Dessutom har jag, som alltid, lovat mig själv att nästa läsår, DÅ ska jag ha skrivbordet städad och fint hela tiden. Rensa med jämna mellanrum. Jajamensan.

(Fast det vet jag redan nu att jag inte kommer att hålla, för om jag inte hade mina högar överallt skulle jag inte hitta något)

I morgon ska jag och en av favvo- kollegorna (Som också ska jobba en dag till, skönt att slippa vara själv) fixa lite i ett klassrum, ta ner gardiner i uppehållsrum och korridorer, skriva sommarhälsning i Unikum- bloggen till alla föräldrar och elever, tömma lilla kylskåpet i arbetsrummet och sen. SEN! Så är det sommarlov.

Klockan två i morgon blir jag ledig fram till 10 augusti.

Halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0