All work and no play

Har suttit vid datorn när barnen har somnat och vad har jag gjort då? Jo, skrivit ett långt mejl om en sak kring jobbet samt skrivit de sista två omdömena.

Busy tider detta.

Men efter att vecka 13 och 14 och alla utvecklingssamtal är avklarade, vad har jag då om inte påsklov. Eller jag menar PÅSKLOV!

Funderar på att gå ner och se några avsnitt "Vänner" för att rensa hjärnan, men tror att jag går och lägger mig istället. I morgon är det först SET- utbildning till klockan två och sedan ska jag gå på minnesstunden för kollegan på skolan som dog. Kommer att bli jobbigt. Fint, men jobbigt. Jag tänker på henne ibland, och kommer några gånger i veckan på saker jag skulle vilja fråga henne eller diskutera. Men det går ju inte. Och så får man det lilla hugget i hjärtat.

Det är så sorgligt, det hela.

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Jobbigt sån´t där...klappar på axeln Ha en fin fredag iaf!

2009-03-20 @ 15:48:56
URL: http://www.shaggkvist.se/wordpress.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0