Alltså, på riktigt så tänker jag så här:

Åh, nej, jag kanske inte borde ha skrivit det där sista i det förra inlägget? Nu kommer säkert någon av de där arga läsarna skriva kommentarer som "Amen troru att du är så jävla bra självrå, eller?!"

Så vill jag sudda bort det. Men sen så tänker jag att så kan man väl inte göra? Ändra saker i ens blogg, som ju faktiskt är ett ställe där man kan skriva av sig vilken smörja som helst, bara för att några enstaka missförstår och blir arga?

Så då gör jag inte det.

HA!


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra Maria! Heja du! Inga suddgummin här inte! Ska iofs inte behövas i dina kloka inlägg... Puss!!

2009-03-13 @ 22:35:02
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Åh...vad jag skulle vilja skriva som du...men jag vågar inte...eller kanske jag skulle börja göra det. Ja..men tack för den...jag ska nog göra det! Ha en trevlig helg med "Mellofestival" o allt!

2009-03-13 @ 23:38:47
URL: http://www.shaggkvist.se/wordpress.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0