Fast mest idag har vi lyssnat på Melodifestival- skivan

Till och med haft disco med Barbie- dockorna till Alcazar. Oh what a partyvecka det här är.

Dock kom jag på att jag ju faktiskt inte vet vilka som gick vidare i lördags. Sarah Dawn Finer, Caroline af Ugglas och...Vem mer? Och vem blev vald av Internationella Juryn? Om det nu fanns någon sådan, det var kanske bara ett skämt.

På lördag hejar jag på Alcazar och kanske Sarah Dawn Finer. Absolut INTE Caroline af Ugglas. Visserligen lite fin låt som växer med fler lyssningar, men...Nä. Skickar vi henne så kommer vi sist.


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Jag håller med dig där...om vi vill ha en jumboplats. Annars tror jag på Agnes...eller de andra Idolerna EMD.

2009-03-12 @ 21:24:32
URL: http://www.shaggkvist.se/wordpress.
Postat av: Anonym

Åh. Då skulle du varit med på vår buss hem, där avhandlades Melodifestivalen bussrad, för bussrad.

Och Ullred, detta jävla GEKÅÅÅÅÅÅS :)

2009-03-13 @ 18:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0