God morgon, Världen

Just nu, just här:

Strosar runt i nattlinne, mysbyxor, huvtröja och tofflor. Inget Juicy Couture- set så långt ögat kan nå, men vem bryr sig. Ska strax fortsätta bädda sängarna, och efter att jag duschat ska vi åka in till stan (Alltså, jag hittar faktiskt inget bättre ord. Jag gör verkligen inte det) och shoppa loss. Meaning köpa ny kaffebryggare på elaffären samt gå in i en av fina inredningsaffärerna som tydligen ska slå igen (Snyft) och därför har utförsäljning (lite mindre snyft). Efter det handla på ICA.

Lördagsgodis, fetaost till fetaostcreme, smör, falukorv, mjölk och lite annat smått och gott.

När vi kommer hem ska barnen städa sina rum. Ny regel: "Städa sina rum på lördagar", världens bästa regel om jag får säga det själv. De äter godis och städar, och när de är klara dammsuger jag och de får njuta av The pleasure of a nystädat rum. Bättre än tjat. (I hate tjat)

Medan jag sitter här lyssnar barnen på Melodifestivalskivan och leker inne på Stellas rum. Melodifestivalgener for President. He he.

Nirå? Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har precis städat klart och har parmesankyckling i ugnen. Ikväll blir det såklart Melodifestivalen! :)

2009-03-14 @ 11:57:13
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Städa, stryka varje lördag ;)...sen god mat o "Mello" i kväll! Har inte bestämt vilken låt som ska få min röst...men iNte C af Ugglas iaf!

2009-03-14 @ 12:33:50
URL: http://www.shaggkvist.se/wordpress.
Postat av: Anna

Jag har lyckats slingra mig ur föräldrahämtning mitt i festivalen, så här är det nedräkning som gäller! Nästa år satsar vi på globen, right? Puss

2009-03-14 @ 14:19:28
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: Petra

Fick välförtjänt sovmorgon (gick upp med ledsen dam kl. 2 inatt) sen gick dagen i lugnt mak. Middag hos svärfar och sen åkte jag och ledsen dam hem och käkade alvedon ;)

2009-03-14 @ 20:16:28
URL: http://mommyslittlemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0