Inte så mycket skinnjacka och Konverseskor- väder, nej

Men ändå rätt mysigt. Här just nu snöar det ett stilla snöfall och har kommit flera decimeter under kvällen. Snö på träd och istappar på husen. Alldeles vitt och lugnt ute. Ser ut som julafton.

Fast mina Konverseskor gråter i garderoben.

I morgon blir en busy eftermiddag. Jag ska:
  1. Följa med min klass på besök på gymnasieskolan
  2. Stressa tillbaka för att ha en lektion
  3. Vara med på en EVK
  4. Ha medarbetarsamtal
  5. Helst hämta barn 16.15
Men det borde gå. För övrigt ska jag hela förmiddagen ha mattelektioner som någon annan håller i samt har genomgångar på. Helt fantastiskt. Varför kan man inte få ha lärarkandidater jämnt?!

Min är dessutom duktig och trevlig och älskar Melodifestivalen. Ja, men bara en sån sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0