Jaha, annars då?

Inte mycket att skriva om idag. Jobb som vanligt, helt ok dag, korv och bröd till middag. "Myror i brallan" på Bolibompa med roliga Jonas Leksell som var tillbaka. Godnattbok och nattning, och nu ska jag gå ner och se några avsnitt "Vänner".

Till och med för tråkigt för intresseklubben att anteckna, så nu slutar jag.

Eller så kan jag berätta att en av mina specialelever som precis slutfört en stor skrivuppgift nu har börjat blogga istället. Blogg we like! Fränare med egen sida än att skriva randigt papper upp och randigt papper ner. Dessutom är det ju kommunikation allt handlar om, och vad kan vara bättre att öva och skrivträna kommunikation i än en blogg?!

Nä, menar det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Weehooo! Bloggar for president! Tänk om alla lärare brydde sig om sina elever lika mycket som du. Shit, vilka glada ungar vi skulle ha! Du är min all time favourite teacher! Puss!

2009-03-02 @ 21:42:02
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: Maria

Anna: Asch då. Now you got med alldeles generad =) Jag gör bara mitt jobb. Inga konstigheter.



PUSS!

2009-03-02 @ 23:15:53
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0