Planer för dagen:

  • Äta våfflor till lunch
  • Städa och rensa i hallgarderoben och hallbyrån. Vinterkläder ut, vårkläder in. Eller vårkläder och värkläder...Det är snö och bara någon ynka plusgrad, men i alla fall. Skönt att plocka bort de allra varmaste kläderna. Leo fick för övrigt ett par jättedyra och jättebra överdragsbyxor från Polarn och Pyret igår. Vind- och vattentäta och allt, plus att de har både hängslen och under- foten- band. 545 kronor men det är de värda. Så bring on the vår!
  • Kanske gå ut en sväng
  • BAAAAAAAADA! Här ska shapas up. Köpte fint, ljusrosa nagellack från OPI igår, så efter hårinpackning och skrub och insmörjning och benrakning och allt så ska jag måla naglarna. Jäklar vad snygg jag kommer att bli. (Hoho. Eller inte. Kommer nog inte att märkas den allra minsta skillnad, men det kommer att KÄNNAS bättre. Och det gills)
Förutom dyra överdragsbyxorna så shoppade vi igår loss på allt från kläder till servetter från Åhléns till mascara. Mycket kassar blev det, men nu behöver jag inte handla barnkläder på flera månader. Stella fick bland annat ett par jättesnygga, ljusgråa jeans i stuprörsmodell från Kappahl, coolast i stan blev hon.

Nu ska jag bädda klart sängarna och sedan börja laga våfflor. Har fortfarande pyjamasbyxor på mig. Softa söndagar for president!

Kommentarer
Postat av: Fia

Låter jätteskönt! Hoppas du passar på att ligga riktigt länge i badet så du får njuta av varje lyxig sekund.

2009-03-29 @ 18:22:22
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0