Update:

Jag hann se sista kvarten. Alltid något. Men jag vet inte, jag...Blir det inte skummare och skummare? Ungefär som "Twin Peaks" back in the days.

"Desperate Housewives" brukade vara glammigt med en twist, nu är det mer sorg och elände med en twist. Nästa tisdag kommer jag inte heller deppa ihop om jag missar det. Vilket betyder, eftersom jag inte heller ser "Medium" längre, att jag INTE FÖLJER NÅGONTING PÅ TV LÄNGRE. Värt att skriva med stora bokstäver för. Känns som att jag vid 31 års ålder (Eller hur gammal jag nu är. Har slutat räkna) har sluppit ur en sekt eller något.

Fast i och för sig är jag nu med i dvd- box sekten, det kanske är ännu värre?

Kommentarer
Postat av: mollya

Dagens varning: butiken hemmakväll har ett gigantiskt utbud av dvdboxar. Inget bra för sektmedlemmar!

Nu sitter jag här alldeles tom efter att ha ammat mig igenom första säsongen av l word (99 kr). VAD ska jag göra nu med mitt liv? Ta hand om mitt barn, mitt hem eller umgås med andra människor?

Nej, nej. Jag sitter o vaktar en auktion på Tradera. Första säsongen av Six feet under för en billig penning.

God damn!

2009-03-04 @ 10:50:41
Postat av: Camilla

Jag tyckte det var ett bra premiäravsnitt =) det var nog bara för att du bara såg sista kvarten...

Kram kram

2009-03-04 @ 11:42:12
Postat av: mollya

Fortsättning i dvdsekteriet ;)

Dagens bästa: 693 minuter six feet under säsong ett är mina för ynka 153 kronor!!!

Dagens andra varning: ginza har rea på dvdboxar.hm. Vågar inte titta. he he...

Ha en bra kväll!

2009-03-04 @ 17:37:36
Postat av: Maria

Mollya: Oh, en till sektmedlem! Lovely! Själv är jag nu i slutet på säsong 8 av "Vänner" och TVÅ HELA SÄSONGER KVAR! Fucking wonderful.



Mysigt med ammande framför dvd- box! Pussa lilla sötgurkan från mig!



Camilla: Du skrev i din blogg att du också ville bo på ett Wisteria lane...Well, skulle vara utan psykopaterna dårå =) Och för övrigt så är ert hus finare.



KRAM!!

2009-03-04 @ 20:42:38
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0