Ännu mer fredagslyx

Efter utvecklingssamtalet åkte Jonas hem med barnen och jag gick tillbaka till skolan för att jobba undan det sista innan helgen, och när jag var klar gick jag in i klädaffären här i stan. Den med alla fula Vero Moda- kläder. Visade sig dock att det tydligen fanns en hel avdelning till som jag inte visste om, och vissa av kläderna var faktiskt riktigt snygga... What do you know. Provade till och med några saker.

Provhytt, kläder, fredagshandling och solsken. En väl spenderad timme, måste jag säga.

(Om jag köpte något? Nä. Visade sig även att jag tydligen blivit ett fetto som inte passar i något alls. En mycket sorglig historia, det hela)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0