...Eller heter hon Annika Bengtsson?

Det var så längesedan jag läste böckerna att jag fick tillfälligt hjärnsläpp. Ja, ja. Ni vet vilken bok jag menar.

Fast jag fastnade på Acnes hemsida (Kollar ibland via Engla's showroom's sida), så nu känns det för sent att börja läsa. Kom på att jag nog sparar boken till sommarlovet istället. Ligga ute på gräsmattan och läsa.

Aaaaaah!

Tänka att sommarlovet bara är fem veckor bort. Amazing. Eller egentligen sex för jag jobbar ju vecka 25 också, fast när man inte har elever så känns det inte som att jobba. Att dricka kaffe, planera, prata med kollegor och rensa skrivbord är ju rena semestern det med.

...Men nu ska jag sluta med det här tramset. Prata sommarlov, alltså. Först ska jobbveckor jobbas och sista prov för terminen skrivas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0