En mysig helg senare

Har minglat runt med släkt och vänner. Varit ute mycket. Sett Majbrasa. Fyrverkerier, till barnens förtjusning. Träffat pytteliten supergullig bebistjej med röd- och vitrandig body och mörkt hår. Hunnit med en sväng till Kupolen medan barnen var och lekte hos favorit- tremänningarna.

(Sandaler till Leo: Check
Eventuella nya sommarkläder till mig: Inte check.

Äh. jag har ju en ny trädgårdsgroda. Alltid något)

Ätit på McDonalds. Myst och umgåtts med barnen. Hängt i lekparker. En bra helg, indeed.

Men nog med semesterprat. Nu är det back to business de sista veckorna innan sommarlovet. Snart sommarlov! Helt crazy, nyss var det ju augusti och terminsstart. Och nästa år går min fina klass i nian och åh vad sorgligt att de snart inte kommer att vara mina elever längre.

Fast då är då och nu är nu. Note to self: Man behöver inte alltid tänka en timme, en vecka eller ett år i förväg. Nu är nu, och nu ska jag gå ner och måla naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0