Dagens sysslor:

  • Byta sängkläder och bädda sängar, samtidigt som jag lyssnar på webradio och njuter av att det är lördag
  • Hänga tvätt ute
  • Laga lunch. Korv med bröd och pulvermos. Näringsriktigt och transfett- fattigt. Typ.
  • Åka på 7- årskalas till Stellas gamla dagisbästis F
  • Åka hem och göra potatisgratäng, schnitzel och fetaostcreme till middag (Vår lördagsmat. Never goes out of style)
  • Sörja en smula att jag igår såg sista avsnittet av "How I met your mother" säsong 3. Som dessutom slutade med värsta cliffhangern. Säsong 4, kan du inte komma ut NUUUUUU?! Ja, ja. Får väl fortsätta med "Medium" säsong 1 som jag kommit ungefär halvvägs på. Men det är inte samma sak. Det är det inte.

Kommentarer
Postat av: Lina

Stövlarna är från Euro Sko i Borlänge. :)

Kan säga att det är ren lycka att äntligen hitta stövlar - det är nästan så jag vill fira, haha!



2009-09-19 @ 20:36:03
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0