Huset i måndags:

Skriver mer om det senare. Är uppe i en djup å ena sidan- å andra sidan- kris. Om vi vill, och lägger rätt bud, så skulle vi eventuellt kunna ha ett hus inom några dagar. Det ni!

Fast som sagt... Å andra sidan. Så finns det några nackdelar. Berättar mer sen. (Vilken teaser, va? Känner ni hur spänningen byggs upp?!)

Just nu ville jag bara säga att jag precis ätit massa tortillas och nachos och druckit en folköl till, medan jag läst tidningen "Topphälsa". Att barnen och sambon äter snabbt och man själv långsamt gör att man plötsligt sitter kvar och läser tidningen och äter betydligt mer än man egentligen borde. Samtidigt som jag läste om hälsosamma folk som springer, SPA' ar och äter hemplockad svamp. Kändes som tidningen stirrade argt på mina nachos.

Så nu ska jag:
  1. Gå till grannen/ jobbarkompisen på andra sidan lekparken och lämna tillbaka insektsnyckeln jag lånade förra helgen, samt
  2. Försöka få med mig grannen/ jobbarkompisen på promenad.
In your face, Topphälsa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, sådana tidningar är verkligen bara till för att ge en dåligt samvete! Man mår sämre än sämst av att läsa dem. "Äter du 100 g björnbär/dag får du glansigt hår och bra kondition, men äter du 101 g/dag får du kärlkramp och handsvett". Typ...



Ät dina nachos, drick din öl, njut av en lugn stund och le stort. Då mår du nog som allra bäst! Lycka till med husköpet!

2009-09-04 @ 08:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0