Shopping

Om man skulle köpa Anna Hibbs kaninpäls för 1500 kanske?!

Eller så går jag och lägger mig.

I morgon och på fredag är det studiedagar, oh praise the Lord. Visserligen tycker jag om mina elever, men onekligen är det lite lyxigt att jobba när man inte behöver ha lektioner. I morgon är det sista putsen på arbetsplanen samt sista punkterna på kvalitetsredovisningen på förmiddagen, och diskussion om resultat på eftermiddagen, och på fredag ska jag ha en EVK, kopiera prov samt skriva planering för kapitel två.

Lunch på lunchrestaurang istället för i matsalen, och på fredag kväll ska vi äta fredagsmiddag med min kompis och hennes dotter som nu är tillbaka från semestern. Känns som bra dagar, dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0