Just nu

Packar, lagar lunch, plockar i ordning.

Efter maten (Pasta och köttfärssås. Intresseklubben? Fick ni med allt?) packar jag in mig, barnen och packningen i lila Forden, och så drar vi till Borlänge på min- påsklov till måndag. Lovely! Ser fram emot Melodifestivalskiva och E4: an, påskmiddag hos lillebror med familj samt allmänt softande. På tisdag måste jag in till jobbet, jag har alla omdömen kvar att skriva, men nu är det lov i några dagar. Och lov efter tisdagen också, såklart. Bland annat ska jag åka till Uppsala och klippa mig, dagen efter ska barnen klippa sig, på fredagen kanske vi ska till lekland i Gävle med dagisbästisfamiljen, och på lördag ska jag till min kompis A på middag, vindrickning och badtunnebad.

Som sagt. Påsklov. Fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Glad Påsk! :)

2010-04-02 @ 15:09:22
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0