Ledig dag. What to do, what to do?

Hela huset är täckt av ett tunt (Eller ja. Tjockt på vissa ställen) lager damm och mina ögonbryn behöver plockas. Vad jag ska göra? Sätta mig ute på en solstol i solen och läsa en bok, tänkte jag.

Det gäller att prioritera här i livet.

Efter lunch ska vi åka och köpa fotbollsskor till Stella och sedan handla mat. Fast ikväll ska vi köpa kebabtallrik. Det är bara jag och kidsen, Jonas jobbar, och vid frukosten i morse kom vi på att kebabtallrik till huvudrätt och kladdkaka och glass till efterrätt blir en alldeles utmärkt Valborgsmiddag. Jorråsatte. Fint ska det vara. Vissa gör fancy kött- och sparrismiddag. Andra köper kebabtallrik.

Latsmart, kallas det.

Nu: Solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0