Maximum brain overload

Alltså, denna tid på året... Från nu till skolavslutningen. Det är matsäck, gympakläder, nationellt prov, Stockholmresa ett (Med nior), läger, sista planeringarna, fotbollsträning två gånger i veckan (Dottern), Stockholmsresa två (Med elevråd), betyg, Stockholmsresa tre (Med Lärarförbundet), visst är det några dagar ledigt också? temadag år 8, sa jag betyg?, omorganisation, informationsbrev.

Plus lite diskmaskinsurplockningar på det.

Men jag har läget under kontroll. Tror jag. Jo, det känns så.

Det är ju inte som att jag tänker bli utbränd. Till exempel har jag bara två saker på "Att göra"- listan på post- it lappen på skrivbordet. Bara en sån sak. Om man kör efter "En sak i taget"- principen samt "Måste ju också hinna njuta av hägg och syrén"- principen brukar dessa The most busy weeks of the year vara himla trivsamma. Det brukar de.

Och i juni ska jag till Irland! Om vulkanerna tillåter, som det gamla fina talesättet lyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0