Prinsesskorv

Häromdagen i köket. Leo pratar om prinsesskorv och reklamblad och att det bara kostar 40 kronor och "Tycker du om prinsesskorv, mamma?"

"Mm" sa jag samtidigt som jag höll på med något annat.

Sedan går han ut från köket och jag börjar fundera. Prinsesskorv?!

Tittar i reklambladet. Jaha. Prinskorv. Ja, ja. Same, same, liksom.

Eller som när barnens morbror berättade för Leo att man kan säga "Ursäkta min dåliga franska" när man rapar. Så rapar Leo idag, och bara "Ursäkta min kära Finland".

Ho ho. Roliga ungar.

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahah det där med finland var jävligt roligt! /hälsningar gamla ninjan

2010-08-09 @ 22:00:29
URL: http://apieceofsuperbadass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0