To do. (Som bloggkidsen säger)

  • Packa färdigt
  • Vara i nya huset kl sju i morgon bitti och släppa in rörmokare
  • Jobba
  • Skriva fysikplanering
  • Planera genomgång
  • Hem
  • Hjälpa Jonas med flytt
  • Hämta barn / Flytta mer/ Köpa hämtmat etc etc
  • Förhoppningsvis hitta kläder och annat viktigt i morgon. Har jag otur hittar jag bara kartongen med gamla urvuxna jeans. En smula pinsamt att åka till jobbet i inget annat än för små jeans, liksom. Eventuellt hittar jag kartongen med lakan och kan svepa om mig?
  • Lägga upp en plan för hur vi ska hinna flyttstäda detta hus innan tisdag klockan 14.00, med jobbande sambo, nytt hus med vedeldning, flyttkaos, dotter som har både fotbollsmatch och kalas, mm mm mm.
  • Jag? Stressad? Nä, inte så farligt. Faktiskt. Är mest uppriktigt undrande hur vi i hela helvetet ska klara detta?!
Men det ska nog gå. På något sätt. Snälla, snälla mamma kommer i helgen och är barnvakt. Eventuellt kan jag även sätta en insexnyckel i handen på henne och be henne skruva ihop Leos nya Expedithylla?

Så jag får väl åka hit på lördag och städa som en liten iller mellan 07.00 och 23.00. Typ.

Vi hörs igen när Internet fungerar i nya huset.

Och om jag dör av flyttstäds- stress så tack för den här tiden.

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hört talas om flyttstäd??? kostar 6000:- men du betalar 3000:- "rotavdrag" sen 2011 drar får du dra av hela summan på skatten.

har ni bara vedeldning?? Grattis, kul att kliva upp på morgonen o inte ha varmvatten förren man har eldat...... Fy så mycket jobb, me ved köpa, kapa, klyva, stapla, för köpa färdigt kapat osv de e inte billigt de. Om man inte har kontakter menån som äger skog.

Lycka till me nya huset! =o)

2010-08-26 @ 10:14:58
Postat av: Anonym

Hur går det, hur går det, hur går det???? Är såååå nyfken ju! :)

2010-09-14 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0