Nu är det freeedagsmyyys

Planen var att jag skulle släppa av Stella hemma med Jonas och en febrig Leo efter jobbet och sedan åka iväg och handla själv. Gå i lite affärer (Typ 2. Kryllar inte direkt av affärer här, men lite inredning, smink och kläder finns det i alla fall). Dricka en kopp kaffe med min kompis A i hennes coola affär. Sådana saker.

Istället drabbades jag av en akut trötthet, som om någon slagit mig hårt i huvudet, så jag skickade iväg Jonas istället.

Han glad att komma ut en sväng. Jag glad att få softa hemma i mina supersköna, nya mysbyxor. Win- win.

Hänger en stund med A i affären i morgon istället.

Nu: Gå ner och se på "Rory" med Leo.
Sedan: Äta pommes, schnitzel och bearnaisesås till middag. Oh the sweet joy of fredagsmat.
Sist: Äta glass och dricka vin framför "Solsidan". Oh the sweet joy of fredagsnöje.

Sist med inte minst har nu mitt sportlov börjat. Fränt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0