Två dagar till, och sedan ytterligare en vecka, och sedan är det sportlov

Crazy.

I morgon är det andra delen av det nationella provet i svenska, och jag håller tummarna för min klass. Åh, man vill så gärna att de lyckas. Blir faktiskt lycklig ända in i själen och innersta hjärtat att höra om elever det går bra för. Inte så att de måste ha toppbetyg, men att veta hur de har kämpat, lärt sig, pluggat, lyssnat...

Och sedan se hur de lyckas
. Oslagbart, och en av de absoluta höjdpunkterna med jobbet.

(En av de andra är alla lov. He he)

Nu: Gå och lägga mig. I morgon har jag några superduperviktiga saker att göra, och MÅSTE lämna barn i tid så att jag hinner till jobbet i god tid. Yeah right. Men om jag skärper till mig? Inte snoozar? HOPPAR upp när mobilen ringer? Så kanske det går. Ja, så säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0