Två roliga saker:

  1. Vi överlevde E4:an igår. Man överlever väl bilturer för det mesta, tänker ni. Jo, visserligen. Men i alla fall. Har en rätt jobbig tvångstanke att jag alltid tänker "Oh, tänk om vi krockar" när jag ska köra långt. Inte för att jag är rädd eller något, och dessutom kör jag alltid lugnt och laglydigt som om det funnits poliskameror i varenda träd, men kan ändå inte komma ifrån tanken att man måste ha respekt för the road. Och vem vet om Leffe, rutinerad alkis trots att han jobbar som lastbilschaufför, får för sig att berusat vrida på ratten just som jag kör om? Så igår låg jag bakom en lastbil hela vägen från Gävle om hem. Massa snö på sidan av vägen var det dessutom.
  2. På lördag ska jag på middag och badtunnebad hos en kompis. Hur nice som helst.
En tråkig sak:
  1. Missar Melodifestivalen på lördag på grund av nämnda middag. The horror! The horror! Visserligen ska jag se den i repris på söndag morgon, men det är inte samma sak. Det är det inte.

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag missade de två första delprogrammen på grund av att jag var bjuden på fest, jädrar också! Men min brorsa var snäll och spelade in programmen och brände in dem på en dvd, så jag har sett dem i efterhand, men, men, det blir aldrig riktigt detsamma.

Missar nog på lördag igen. Förskräckligt festande!

2010-02-26 @ 09:26:27
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Maria

Fia: Ha ha, vilken partypingla du är. Men dålig timing att lägga allt party när det är Mello =)

2010-02-26 @ 10:48:42
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0