Lördagsshopping

Nya kläder vs. duschblandare och handfat på Bauhaus: 1-0

Men, men. Ibland måste man köpa duschblandare och handfat också. Dock har jag en hemlig plan: När Bauhaus och IKEA är avklarat kanske jag hinner springa in på Lindex och rafsa åt mig något. Skulle behöva nya jeansleggings. Ibland funderar jag lite vad jag ska göra när detta fantastiska underbara tightsmode försvinner, men har ingen lösning. Förutom att köpa på mig hundra par och sedan bära leggings tills jag dör.

Mjuka jeansleggings for President. Som att tillbringa dagarna iklädd vispad grädde på benen, så skönt är det. (Dock skulle vispad grädde på benen på riktigt vara otroligt äckligt och oskönt, men ni förstår vad jag menar)

Innan affärerna ska vi hem till min fina vän Cicci och hennes två barn och äta lunch. Nice!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt att ses! Jag tog igen "lunchen" på kalaset... inte mindre än 4 bullar lyckades jag klämma! Gör om det du, om du kan ;)

2010-01-23 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0