Sociala veckan

Idag till torsdag: Mamma, bror och sötaste brorsbarnen kommer på besök (Har med sig husvagn). Mysigt!

Torsdag till lördag: Jonas mamma och moster kommer på besök. Ingen husvagn, men de får nog plats ändå. Jonas mamma bor i Småland och vi ses inte så ofta, men det gör inget. Hon finns i våra hjärtan! Och snart i vårt hus. Mysigt det med.

Söndag: Stella ska ha 8- årskalas.

Vi kom på att kalas någon av helgerna runt den 4 augusti, då hon fyller, inte är så bra för då håller vi på att måla och tapetsera nya huset för fullt, men så fick vi den geniala idéen att hon kunde ha kalas den här helgen istället. Tada! Problem solved.

För övrigt är jag en smula nere för det känns som att sommarlovet snart är slut och jag bara har tre veckor kvar. Men sen tänker jag att många andra ju faktiskt bara HAR tre veckor. Och är glada för det. Så nu ska jag vara glad också.

Njuta av sommaren till max. Som igår: Först åka och bada med dagisbästismamman, sent på eftermiddagen åka in till Uppsala för att hinna gå i affärer en timme (Alltid något), sedan strosa runt lite samt ta en öl på en uteservering och på kvällen- SE SATC 2! Strålande. Filmen var jättebra, inte i klass med boxen (Såklart), men rolig, roligare än ettan, och absolut en must see om man älskar Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte. Och deras män.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har 3 veckor semester med start på fredag, så du kan få lite "snart semesterpirr" av mig att gotta dig med!



Hoppas allt är bra med er. Vi är också mitt uppe i en flytt. Inte så härligt som till stor lyxig villa, men väl en trea. :)



Kramar!!

2010-07-20 @ 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0