En smula städpsykotisk (Visning på måndag och onsdag)

Men vi har läget under kontroll. Tror jag.

Åtminstone är garaget städat och rent som i en balsal, och bara det är ett smärre mirakel. Hade ni sett garaget innan hade ni förstått.

Har även fyllt på jord i rabatterna, klippt ner rabarber, åkt till stan med barnen och köpt examensklänning till Stella (Medan Jonas var hemma och städade. He he. Arbetsfördelning i dess ädlaste form), tvättat, kommit på att mitt pass har gått ut.

Men det är lugnt. Tror att jag har ungefär trettiofem sekunder över på måndag då jag hinner fixa det...

Nu: Gå ner och dricka ett glas vin (Minskar pass- stressen. Gud vilken problemlösningsförmåga jag har!), äta rabarberpaj och glass samt se ett avsnitt eller två av nya "How I met your mother"- boxen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0