... Och nu är det bara upploppet kvar

Har haft en himla trivsam dag med nior i Stockholm. Tekniska muséet och Riksdagen. Några timmar fritt på stan. And that is how you make yourself en himla bra arbetsdag!

Eleverna skötte sig exemplariskt, vilket jag också trodde, men måste erkänna att jag ändå var en smula nervös inför Riksdagsbesöket. Skulle ju vara lite pinsamt att bli utslängd ur plenisalen (Heter det, va?) på grund av att elever inte kunde vara knäpptysta.

Men det kunde de.

Så jag och min mentorskollega firade med att gå en runda på Söder och därefter äta hamburgare vid vattnet. Mer vatten åt folket.

Och alla elever som var med till Stockholm var även med hem. Vilket ju känns skönt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0