(Har inget vettigt eller kul att skriva så I give you en liten att göra- lista)

Så brukar Blondinbella göra. Har jag hört.

  • Skriva facit på "Stenplattor"- problemet
  • Ha elevvårdskonferens
  • Köpa fredagsfika
  • Tvätta
  • Få barnen att städa sitt rum (Brukar gå sådär, oftast är det bara "Om ni inte städar får ni inte gå ut och leka med kompisar" som funkar)
  • Sälja på loppis (Bloppis? Ha ha) på lördag
  • Kanske åka till Uppsala på söndag. Stella behöver nya vårstövlar och Leo behöver en vindtät fleecetröja. Själv behöver jag ett par vita Converse. Oh så mycket jag behöver dessa vita Converse, känner jag. Vårkänslor! Vårkänslor!
  • Egentligen behöver jag en ny vårjacka också, men ungefär där tog pengarna slut.
  • Fuktskada i badrummet does that to you.
  • Oj, nu kom Att göra- listan av sig. Äsch. Den var ändå så tråkig.
  • Puss och god natt, Världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0