Intjänade pengar på loppis:

Femhundrasjuttio kronor. Sweet!

De kommer att vara i min ägo i mindre än 24 timmar eftersom jag och Stella ska åka till Uppsala och shoppa i morgon, men ändå. 570 kronor är ändå 570 kronor. Som vi brukar säga.

Ikväll ska vi äta hemlagad pizza- middag med dagisbästisfamiljen, och sedan FINAAAAAAAL. Lovely! Jag ska äta chips och godis och dricka en Bacardi breezer eller två, och njuta av sista lördagen Mello. En smula sorgligt är det också, förvisso, men nu är det snart vår så jag överlever.

Det här med att sälja urvuxna barnkläder (Och vuxenkläder, och böcker) på loppis är för övrigt något jag ska börja göra varje vår. Underbar recycling. En liten pojke köpte Leos fina, bruna huvtröja med Fem myror är fler än fyra elefanter- elefanten på, och såg glad ut. Känns liksom skönt att veta att barnens gamla favvo- kläder är i goda händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0