Mysteriet löst!

Ni vet mitt försvunna hus jag pratade om?

Nu vet jag! En av Stellas klasskompisar bor på den gatan, så efter lite småprat vid fritidshämtningen med mamman igår fick jag lov att fråga. "Eh... Vet du något om...?"

Det visade sig att huset legat ute på Hemnet i tre timmar, och sedan hörde flera folk av sig varav en la ett bud som säljaren accepterade. TRE TIMMAR! Oh my. Där satt jag framför datorn och tänkte "Visning om tre veckor, trevligt. Den går vi på".

Tre timmar vs. tre veckor: 1-0

Och vi undrar varför inte vi får något hus... Note to self: Bli mer aggresiv, mer rik alternativt vara barnbarn till säljaren. Alternativ två och tre känns en aning körda, så jag får köra på alternativ ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0