Några TV- reflektioner:

  • Otroligt sorglig tisdag utan DH. Oh yes indeed.
  • Jag längtar som besatt efter maj och efter releasedatumet för fjärde säsongen av "How I met your mother"
  • Nästan så att jag kan tänka mig att se några sporadiska avsnitt av säsong fem, som går på TV nu, men nej. Någon ordning får det vara.
  • Längtar också efter fjärde säsongen av "Ghost whisperer", som finns att beställa nu, men som jag måste vänta på ljusare kvällar för att se...
  • Jag har ledsnat på "Grey's Anatomy" och slutat titta. Känns som att det bara går på tomgång. Dock älskar jag fortfarande de första säsongerna och kommer säkert att se dem igen någongång.
  • "Cougar Town"? Vad tycker ni? Själv hade jag faktiskt förväntat mig mer. Men det duger. Tror jag.
  • "Christine" är roligare. Fler bittra, vindrickande, frånskilda, pinsamma kvinnor åt folket!

Kommentarer
Postat av: Honung

Jag har din box, gumman! Du får komma hit någon dag. Puss!

2010-04-05 @ 22:54:18
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0